sobota, 23 czerwca 2018

Co dalej? Inofrmację.

Witajcie. Sądzę, że postanowiłam, co i jak będzie dalej.
Ten blog będzie żył, dopóki nie skończę MorMor Challengu.
Po tym przeniosę chyba wszystkie moje pracę na Wattpada.
Będzie to dla mnie prostsze, mieć wszystko w jednym miejscu.
Blog będzie sobie tutaj istniał, bo jednak mam do niego wielki sentyment.
A na wattpadzie spróbuję się zmobilizować, aby w końcu zabrać się znów do roboty nad Kruczą Miłością.
Tak, to jest jeden z tych tekstów, na których mi ukończeniu zależy.
Myślę, że może też będę tam dawać swoje autorskie serię. Jakieś challenge jak ten z MorMorem, jako przerywnik od większych projektów.
No i najważniejsze:
Nastepny MorMor Challenge powinien pojawić się w piątek.
Jeśli ktoś chce mojego wattpada tu link Klik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz