wtorek, 1 października 2013

Pakiet informacji.

    W związku z tym, że w tym roku muszę przyłożyć się bardziej do nauki i często jestem zmęczona i nie mam czasu przepisywać zbyt długich notek z opowiadaniami mam pytanie do Was.  Chcecie, żeby notki były długie i rzadziej pojawiające się, czy krótsze, gdy uda mi się coś napisać, a mogą pojawiać się częściej.
     Jeżeli o zamówienia chodzi, to mogę przez szkołę nieco długo je pisać, bo szkoła zabiera mi siły i wenę, za co przepraszam Anię, bo nie udaje mi się skończyć na razie jej zamówienia.

5 komentarzy:

  1. Hm, wolę dłuższe notki, chociaż trzeba by dłużej czekać ;------; Ale przeżyję XD
    Buuuuuuuu ;-; Długo będę musiała czekać? ;-----; Będę z Tobą duchowo, a nawet dam Ci trochę czasu, który jest mój *nie wiem jak się można dzielić czasem, ale to nieważne XD*
    No to weeeenyyyyy :3

    OdpowiedzUsuń
  2. No wiesz, mnie by bardziej dłuższe notki odpowiadały :3

    OdpowiedzUsuń
  3. mi wszystko jedno ale te dłuższe wydaje mi się byłyby lepsze...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ahh ta szkoła ... Czemuż to dopada wszystkich i każe się uczyć i dręczy dręczy i dręczy ...
    A co do opla to obojętnie ważne żebyś nie przestała pisać . :)

    OdpowiedzUsuń