piątek, 12 czerwca 2015

Drabble time!

Witam Was. Mam dla was kilka krótkich tekstów. Dwa pierwsze to Drabble, zaś ostatni to Droubble.
__________________________

'' Niespełniona nadzieja. ''
Paring: W zamyśle Ashura x Indra.

Czym jest nadzieja? - Kiedyś cię o to bracie zapytałem. Wtedy powiedziałeś, że nadzieja zwykle jest niepewnym oczekiwaniem na coś dobrego. Z racji tego, że trwały ciągle w tych czasach konflikty zbrojne chwyciłem cię za rękę i oznajmiłem ci, iż moją nadzieją jest to, że będziemy mogli przetrwać i być zawsze razem. W końcu nasze relacje były wyjątkowe. Do dziś pamiętam twój zmysłowy szept tuż przy moim uchu, wypowiadający te dwa upragnione przeze mnie słowa; Kocham Cię. Wtedy mnie kochałeś, ale potem stałeś się żądny władzy i staliśmy się sobie wrodzy. A teraz stoję tu nad twoim grobem, by cię pożegnać.

'' Zawsze śnię o Tobie. ''
Paring: Rollo x Ragnar.

Leżeliśmy obok siebie, uspokajając nasze przyśpieszone oddechy po dopiero co przeżytym stosunku. Odwróciłem głowę w twoją stronę.
- Nie śpij z wieloma kobietami w Kattegat - mruknąłem cicho, niezadowolony w sumie, że mnie opuści.
- Rollo, daj spokój. Nie będzie mnie tylko kilka dni - westchnął ciężko i spojrzał na mnie.
- O kilka dni za dużo - odparłem niezadowolony. W końcu Rangar miał zbyt wielkie powodzenie u kobiet. Irytowało mnie to.
- Czyżbyś był zazdrosny? - spytał po dłuższej chwili ciszy.
- Nie, skądże. Niby o co?
- Hm... może o te wszystkie kobiety, co do mnie lgną?
Zmrużyłem oczy.
- Chciałbyś.
- Nie chciałbym. Bo ja śnię tylko o tobie.

'' Dziwne zachowanie''
Paring: Ala18

Po raz kolejny widziałem twoje dziwne zachowanie. Unikałeś mnie jak ognia w ostatnim czasie i treningi z tobą stawały się jeszcze cięższe, jakby twój charakter sam nie był zbyt problematyczny. Jednak twoje spojrzenie momentami miało w sobie pewne uczucie, które zapragnąłem poznać. Wyglądało wtedy zwykle jak niema prośba, której nie pojmowałem. Nie wiem nawet, kiedy zacząłem się jakoś o ciebie troszczyć i czemu interesują mnie twoje humorki. Gdy wróciłeś ze swej ukochanej Namimori i zaszyłeś w swoim pokoju chwilę zastanawiałem się czy tam pójść. W końcu wstałem i bez pukania wszedłem. Siedziałeś na łóżku i czytałeś książkę. Podszedłem do ciebie i usiadłem obok. Nie zaszczyciłeś mnie nawet spojrzeniem. Kiedyś uznałbym, że to irytujące i szczeniackie zachowanie. Teraz zupełnie mnie to nie przeszkadzało. Czułem jedynie dziwne uczucie, które nazywało się chyba troską. Zatroskany pierwszy chmurny strażnik, to ci dopiero.
- Kyouya, co z tobą się ostatnio dzieje?
Spojrzałeś na mnie dziwnie krótko, by znów wsadzić nos w książkę. Zostałem zignorowany. Westchnąłem ciężko i ponowiłem pytanie - tym razem nawet nie zareagowałeś. Po chwili wyrwałem ci książkę z dłoni i odłożyłem. Przybliżyłem się, prawie zmuszając cię byś się położył. Zdziwiło mnie to, że wyglądałeś na spłoszonego.
- Więc?
Twoje policzki pokryły się czerwienią.
- Kocham cię.

9 komentarzy:

  1. Jakie ciekawe opowiadania, szczególnie Ala18, jest takie słodkie ♡ Z czego jest reszta pairingów? ;w;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rollo x Rangar jest z serialu Vikings, Indra x Ashura to z Naruto.

      Usuń
    2. Z Naruto? Kim oni są? Nie ogarniam, bo Naruto już nie oglądam xD

      Usuń
    3. Są synami mędrca sześciu ścieżek. Ja nie oglądam, ale dotrwałam do końca mangi. xD

      Usuń
  2. Będę głupią blondynką (kit, że jestem ruda) i spytam:
    czo to za Ala18? ;-;
    Bo ja się nie znam, a to takie słodkie, że chce zobaczyć postacie D:
    Tak poza tym to całość mi się podoba, żeby nie był <3
    Mam nadzieję, że niedługo jeszcze cośkolwiek wstawisz :3
    Pozdro~! =]

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć kochanie. >)))
    Tu Twoja Haoś, znów spóźniona. Ale jest jakieś tam powiedzenia dotyczącego tego, że jest się to lepiej, gdy cie nie ma czy jakoś tak. Nie pamiętam jak to szło.
    Grupa taka wenotwórza >))) droubble od Bereial, huehue. <3
    1 tekst cholernie mnie wzruszył, jeju. :c
    2 tekst sprawił, że zrobiło mi się cieplutko na serduchu. Urocze to było. :D
    3 tekst sprawił, że zapisczałam jak typowa yaoistka. XDDDD słodkie.

    Podsumowując, supi i supi. I bardzo supi.
    i kc motzno.
    i pisz więcej.
    mr mr. XD

    OdpowiedzUsuń
  4. BERIEAAL. Mam dla Ciebie LBA! ♥
    http://hao-center.blogspot.com/2015/06/hao-ocenia-sherlock-holmes-nominacja.html

    OdpowiedzUsuń